❬
❭
|
VYHLEDÁNÍ SPOJENÍ
select
Brno
select
select
select
select
Brno
select
select
select
Příjezd
Odjezd
ZOBRAZIT SPOJENÍ
The loss or theft of a season ticket
Vystavování duplikátů předplatních jízdenek nepřenosných
Elektronická forma jízdenky
V případě potřeby duplikátu
elektronické předplatní jízdenky
lze vyřešit
přidáním nového nosiče
– bankovní karty. Na tento nosič následně přenést svoji platnou jízdenku. Podrobnosti
zde
.
Papírová forma jízdenky
Podmínky vystavení duplikátů papírové předplatní nepřenosné jízdenky v případě jejího odcizení nebo poškození
Výňatek z čl. 5) Smluvních přepravních podmínek IDS JMK:
Za odebrané jízdní doklady se náhrada neposkytuje a duplikáty se nevystavují.
Za ztracené, odcizené nebo poškozené nepřenosné předplatní jízdenky může být jednomu cestujícímu jednou za rok vydán duplikát kupónu za manipulační poplatek ve výši 50 Kč. V případě poškození kupónu bude duplikát vystaven pouze v případech, kdy z kupónu bude čitelné identifikační číslo nebo datum narození shodné s údajem na průkazce nebo evidenční číslo kupónu. U roční jízdenky musí být patrné, o jaké čtvrtletí se jedná.
Podmínkou pro vystavení duplikátu kupónu je sdělení data, času a místa koupě kupónu.
Duplikát kupónu se vydává nejdříve 1 pracovní den od podání žádosti po předložení platné průkazky a dokladu totožnosti.
Přesný postup pro vydání duplikátu kupónu je zveřejněn rovněž na webových stránkách
www.idsjmk.cz
.
V řípadě vystavení duplikátu nelze uplatnit vrácení jízdného. Toto se týká kupónů původních i duplikátů.
Duplikát průkazky se nevystavuje.
Další podmínky vystavení duplikátu kupónu k předplatní jízdence nepřenosné:
Duplikát kupónu DPMB vystaví pouze v případě, že původní průkazka i kupón byly vystaveny v prodejnách DPMB.
Mohou být vystaveny duplikáty u všech kategorií zákazníků. U seniorů nad 70 let a u doprovodů dítěte do 3 let je vystavení duplikátu pro zákazníka nevýhodné.
Duplikát za měsíční předplatní jízdenku se nevystavuje.
Duplikát může být vystaven pouze v případě, že žadatel o vystavení duplikátu nedluží DPMB,a.s. neuhrazené sankce za jízdy bez platného jízdního dokladu.
Postup při vystavení duplikátu:
Žadatel o vystavení duplikátu se dostaví na Tarifní kontaktní centrum DPMB (Novobranská 18, 2. Patro, pondělí až pátek 7,00 – 17,00 hodin). Žadatel zde předloží občanský průkaz a potvrzení o odcizení předplatní jízdenky, vystavené Policií ČR a vyplní žádost o vystavení duplikátu.
Při vystavování duplikátu pro dítě do 15 let žádost podává jeho zákonný zástupce.
Pracovník Tarifního kontaktního centra žádost ověří a potvrdí.
Žadatel si na přepážce prodejny Novobranská 18 zajistí vystavení nové průkazky (potřebuje fotografii a uhradí 30 Kč).
Na základě předložení ověřené a potvrzené žádosti bude zákazníkovi vydán na téže přepážce vystaven duplikát kupónu.
Zákazník po úhradě poplatku 50 Kč potvrdí převzetí duplikátu na žádosti.
Vyhledání ztracené průkazky IDS JMK
V případě ztráty či odcizení Vaši předplatní jízdenky nepřenosné můžete zadáním Vašeho příjmení, jména a data narození zjistit, zda byla Vaše jízdenka nalezena. V případě, že zatím nalezena nebyla, máte možnost se zde zaregistrovat a my Vás v případě jejího nálezu budeme neprodleně informovat.
Upozornění:
V případě, že Vaše předplatní jízdenka nebude nalezena, budou údaje, zadané při registraci ztráty, smazány 4 měsíce po registraci.
Pokud jste se již zaregistrovali a Vaše předplatní jízdenka byla nalezena jinak než našim prostřednictvím, máte možnost registraci v následujícím formuláři nejen zadat, ale i zrušit.
Ověřované údaje držitele průkazky:
*
povinné údaje
Jméno:
*
Příjmení:
*
Datum narození:
*
Opište kontrolní kód:
*
Vyhledat
Aktualizované údaje držitele průkazky:
*
povinné údaje
Jméno:
*
Příjmení:
*
Datum narození:
*
Telefon:
*
Email:
*
Žádám o hledání:
*
Ne
Ano
Potvrdit
TRANSPORT
Transport alterations and events
Route timetables
Individual stop timetables
Timetables – other options
Traffic junction maps
TRANSPORT BY BOAT
Regular transport
Boat transport ticket + admission ticket
Reserved seats on boats
Sailings to order
Map of reservoir
Overview of boats
ABOUT US
Basic information
Annual reports
Company history
Job opportunities
Public contracts
Lease offers
Šalina magazine
CONTACTS
Address
Information office
Tariff contact centre
Advertising and marketing
Inquiries, comments and complaints...
Frequently asked questions
Items lost and found
News
Contact for the media
FARES
Types of travel tickets
Fare guide
Ticket inspection
Free travel
Terms and conditions of issue
The loss or theft of a pre-paid ticket
Returning the price of a non-transferable pre-paid ticket
Out-of-order ticket machines
Print this page
Home Page
Up
Copyright © 2016